El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

martes, 1 de marzo de 2011

1 DE MARÇ: ANIVERSARI DE LA MAMA


El dia s’aixeca amb molta calor, de bon mati ja apreta.

Tal i com varem quedar ahir comencem cada un fent una feina concreta, jo estic tancant totes les canals del quarto elèctric, recollint i endreçant el quarto i classificant el material.

L’Oliver esta amb els lampistes fent les entrades d’aigua a la OPD (Consultes externes).

El Dani esta amb els electricistes substituint els balestres de l’hospital.

La Mireia esta preparant les caixes de connexions de la instal·lació de fotovoltaica antiga, demà ens hi posarem ella i jo a desballestar tota la instal·lació existent. Avui ens la hem estat mirant, per veure com ho faríem.

A darrera hora del mati he anat a enviar un parell de e-mail al germà Fernando i a electromedicina per veure si es factible poder enviar-nos uns paquets cap aquí amb material per la fotovoltaica i els recanvis d’electromedicina amb un desfibril·lador recuperat inclòs.

A la tarda m’ha trucat el David, i hem estat comentant com van les coses per aquí i per allí, i sobretot com va la seva principal missió, regar-me les plantes...........pobre d’ell que quan torni n’hi hagi cap de morta¡¡¡............jejejeje.

Desprès he trucat jo a la meva mare per felicitar-la pel seu aniversari, s’ha posat el Jordi, no hi era, havia anat a l’estació a acompanyar a la Laura que havia vingut a veure-la. Al cap d’una estona a trucat ella, pobre, li costarà cara la trucada¡¡

Ah¡, me’n oblidava, la Miriam a anat avui a Freetown i a portar els encàrrecs que li havíem fet, a mi m’ha portat, llaunes de tonyina (ja estic salvat fins el dia que marxem¡¡), i una espècie de KH-7 per veure si puc treure el color marron dels mitjons. Miraré de rentar-los a mà amb aquest producte a veure si els faig nets..........ja os explicaré.

I a veure si el Xavi esta a connectat avui, que des de dijous que no hem parlat........i si esta connectat algu més.........

Avui penjaré fotos de les postes de sol que vaig fotografiar diumenge tornant de la platja, ahir ho vaig prometre i no acostumo a no faltar mai a les meves promeses..............espero que os agradin¡¡

Porto més de dues hores intentant baixar les fotos i no hi ha manera...............les noves tecnologies en fan quedar malament, espero que la persona a qui li vaig pometre ho entengui, demà ho tornaré a intentar¡¡¡¡¡

Avui, dimecres dia 2, a les 15:49 hora local, he aconseguit penjar les fotos, per fi ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario