El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

domingo, 6 de marzo de 2011

CAP DE SETMANA GENIAL A KABALA¡¡

Ahir a la nit a l’hora de sopar el Dani i la Mireia van comentar que avui anirien a Kabala a passar el cap de setmana, que si algú si volia apuntar, jo m’hi vaig apuntar i també l’Oliver.

Avui hem estat treballant fins a les 13.30, ens hem dutxat , dinat alguna cosa i marxat cap a Kabala cap a les 14:30, ens esperaven 3  hores de viatge en cotxe, en alguns trams amb la carretera  plena de sots. Hem passat per Makeni, Binkolo, Kamabai i Fadugu per arribar finalment cap a les 17:30 a Kabala.

Allí han trucat a la Mireia metgessa de Mans Unides i amiga d’una amiga del Dani, la Mireia i l’Oliver.
Mentre l’esperàvem ja hem pogut fer una ullada i veure que era una població més gran que Lunsar, amb el carrer principal asfaltat i amb dues rotondes¡¡¡
Hem quedat al Bar Choices, em estat prenent alguna cosa i cap a les 8 del vespre la Mireia ens a acompanyat per buscar un lloc per dormir, al primer lloc no hi havia habitacions disponibles, al segon estaven al costat del generador de llum i no el paraven tota la nit, i ens han ofert la possibilitat d’anar a veure un altre, ens hi hem acostat tots menys el Dani que s’ha quedat vigilant el cotxe. Estava bé, prou digne per una nit, només una habitació tenia bany propi, les altres dos el tenien compartit, però les habitacions eren amplies i estaven força netes. Desprès de negociar el preu finalment ens les hem quedat per 40.000 Leons l’habitació (Menys de 10 Euros).
Hem anat a buscar al Dani i hem quedat amb la Mireia de mans unides que ens veuríem cap a les 21 hores a la rotonda principal per sopar alguna cosa.

A estat una experiència inoblidable, la Mireia ens ha portat a un lloc on feien amanides de patata molt bones, al final només tenien dos racions, i hem fet dues d’amanida de patata amb ou i dues d’amanida d’ensiam amb ou, al xiringuito del costat feien pinxitos de carn (creiem que xai), hem demanat 10, i allí asseguts en uns banquets quasi enmig del carrer ens hem menjat les amanides, els pinxitos, una mica de pa i les coca-coles, fantàstic¡¡...........no si es que teníem molta gana o que, però estava tot boníssim.....
Sobretot era impactant el bullici del carrer, tothom estava al carrer, tot ple de paradetes venen coses, cacauets, pa, patates, pinxitos, begudes, de tot.........una gentada per tot arreu, i cinc blanquets per allí en mig..........tota una experiència, de veritat¡¡

Un cop hem acabat hem anat a fer una xerradeta al Choices, on també hi havia uns amics de la Mireia, tot anava fantàsticament bé fins que hem decidit sortir de on estàvem i posar-nos a cel descobert.........el que a començat com unes gotetes curioses cap a les 24:10, a esdevingut una tromba d’aigua impressionant, al principi a fet gracia, va la típica tempesta tropical hem dit tots, en res escampa........ però quan ja portàvem una hora i tres quarts hem decidit marxar aprofitant que semblava que plovia menys, tot i això i que hem anat corrents, hem arribat a casa xops als vols de les 2 de la matinada, feia impressió, sense llum als carrers, uns llampecs que semblava que fos de dia, els trons, l’aigua, els bassals.............però en el fons a estat xulo¡¡..........un cop hem arribat ràpids a la casa on dormiríem clar¡¡

He dormit com un tronc nomes tocar el llit, fins que a les 5.30 de la matinada m’ha despertat la força de la pluja com repicava contra la teulada, ja no recordo res més fins que m’he llevat cap a les 9 del mati, els altres ho han fet a les 10, hem esmorzat fruita i hem decidit que aniríem a fer una excursió a una muntanya propera.

Mentre els altres dormien jo he aprofitat i li he enviat un missatget a la Mire, perquè avui se’n va de setmana blanca a esquiar a la Cerdanya, segur que s’ho passarà pipa¡¡¡¡

Ha estat interessant l’excursió, es veia tot Kabala des de dalt, la pujadeta complicadeta però es podia anar fent, tot i el calor, pitjor a estat la baixada, sobretot pel meu turmell, que al final ja em feia una mica de mal i tot, però ara ja no en fa mal, bona senyal.

Quan hem baixat, hem anat a dinar al Choices amb la Mireia, que desprès ens a acompanyat a donar una volta pel mercat de menjar local, una passada, tindríeu de veure les paredes de peix de riu, amb les mosques i tot, inenarrable, he fet vídeo perquè es per veure-ho. Al acabar hem vist el de roba i calçat, curiós també.

I un cop acabada la visita turística, de tornada cap a casa, tres horetes més de viatge, això si, amb la ja habitual paradeta per canviar la roda punxada, ja ho fem en nomes 10 minuts, ho tenim per la mà.

Al arribar a casa (perquè ja es casa  nostra), dutxa........(com es troba a faltar una cosa tant senzilla), descarrega de fotos a l’ordinador, a sopar.............i ara una estoneta a xatejar.

La veritat es que aquestes sortides ens van de fabula per carregar piles per tota la setmana.............