El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

domingo, 20 de marzo de 2011

PROVEM UN DINAR TIPIC LOCAL¡¡


Aquest mati em estat treballant amb l’Alimami fent la regata per posar el tub coarrugat i el cable de senyal de la OPD dins.
També hem tret les bateries que tenien les neveres del Banc de Sang, perquè ara ja no els fan falta, i desprès hem preparat el material elèctric per fer la instal·lació de il·luminació interior del quarto tècnic de la OPD.

A les 13 hores he plegat, i he anat a fer una prova de corre, ja que avui hi ha una competició a Lunsar entre un col·legio local, els Josefins, les Clarisses i l’Hospital, en una carrera de 4x100, i m’ha demanat que haig de participar..............la veritat es que em fa il·lusió que m’ho hagin demanat...........però al intentar forçar al correr he notat molèsties i els he dit que no podia ser, que em savia molt de greu, però seria  pitjor per a mi perquè em lesionaria i per ells perquè si em lesionava no guanyarien, era millor que corregués un altre que estigues bé.  La cursa era a les 16 hores, però al final es veu que no han corregut perquè els Josefins no hi ha anat. Les noies si han corregut i han guanyat amb la col·laboració de la Noemí.

A les 14 hores la Carme, l’Esther i jo em anat a dinar convidats a casa de la Mariama, la veritat es que ens feia gracia veure el seu dinar típic i veure casa seva per dins, i ho hem considerat molt afalagador que ens invites. La veritat es que la noia s’hi ha esforçat molt, ha estat més de dues hores per preparar-ho, ens a fet un arròs amb una salsa picant amb peix que estava molt bona, la veritat, una mica massa picant pel meu gust, però de gust molt bona.
Li hem agraït molt el detall que a tingut amb  nosaltres i desprès d’estar una estona xerrant amb ella hem marxat a descansar una mica.

A la tarda hem quedat tots a les 20 hores per anar al Freezer a veure el final del Barça i el partit del Madrid, que com sempre, guanya els partits contra el Atletico de Madrid sense despentinar-se¡¡¡.
Quan hem acabat, hem anat cap a casa i allí hem improvisat un karaoke molt divertit, hem rigut una força estona, i no ha plogut, tot i que jo he cantat¡¡¡¡¡¡

Avui os vull afegir una poesia que he dedicat a aquesta terra que tant m’ha captivat:


TERRA VERMELLA


Terra vermella,
cel serè
verdor infinita

Sabana espessa
vegetació frondosa
colors vibrants

Platges idíl·liques
aigües cristal·lines
sorra albina

Silenci esmortidor
pau infinita
tranquil·litat absoluta

Gent fascinant
de rialla contagiosa
i generositat infinita

Això es per a mi
aquesta terra
llunyana i tant propera

Una part de mi
romandrà sempre
en aquesta Terra Vermella............


Espero que os hagi agradat...............Fins la propera¡¡¡




No hay comentarios:

Publicar un comentario