El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

viernes, 25 de marzo de 2011

ENTREVISTA AMB EL BROTHER PETER

Aquest mati he tingut la conversa amb el Brother Peter, tot i que l’inici a estat una mica tràgic, crec que es pot dir que a anat força bé, almenys a dit que estava força contyent amb la feina que he fet.............ara falta veure si ho portaran a terme.

Os explico, havia preparat una carpeta amb tots els documents de la reunió (els protocols, el Power Point dels equips mèdics, tot el que li volia dir escrit en anglès, i també la seva versió en castellà), doncs quan obro la versió en angles tot el que faig afegir ahir no hi era...........GLUPS¡¡¡, terra traguem¡¡¡¡..........obro la versió en castellà i aquí si que estava..........salvat¡¡........la veritat es que el Brother Peter, a posat de la seva part, a la meva traducció de l’anglès ell ajudava traduint alguna part on m’encallava.

M’ha dit que estava molt interessat en la part dels Protocols, els hi he ensenyat, i li he explicat perquè serveixen, i l’estalvi de diners i d’optimització de la vida dels equips que representen, i que igual si tenen una petita despesa per fer-los, però que era millor pagar-la que no fer desprès una despesa més gran per una reparació molt més costosa.
M’ha demanat que els passi la presentació dels protocols la propera setmana (aquesta estan fent el curs de la fotovoltaica) al personal de manteniment (Paul, Hassan, Souleiman, Abu, ) i  hem quedat que dilluns o dimarts de la propera setmana ho farem.

Llavors li he ensenyat el power dels equips mèdics, li a agradat també i m’ha demanat que també els hi expliqui a manteniment la propera setmana. Quan li he explicat el tema de que en els quiròfans m’havia trobat diverses vegades els equips desconnectats i en el seu lloc posats mòbils carregant a fet cridar al Mustafa (metge de quiròfans al que jo ja havia comentat aquest tema la setmana passada i que m’havia dit que procuraria que la gent no ho fes), i li a explicat tot davant meu, a esta una mica violent, la veritat, no savia cap a on mirar.......en sabia malament pel pobre Mustafa i que es penses que jo feia de xivatillo...........res més lluny¡¡

Arrel d’aquest tema li he proposat de fer un punt centralitzat de carrega de mòbils que pengi del Grup Electrogen, no de la solar, perquè així la gent no utilitzi endolls de quiròfans, laboratori, UCI, etc. Li a semblat bé posar-ho al Hall de l’hospital, ja que es un lloc on sempre hi ha o bé el vigilant o bé la noia de la recepció.

Finalment hem comentat els dos darrers temes, els magatzems d’equips mèdics, que m’ha donat un full escrit per ell perquè el Souleiman me’ls ensenyi, i el tema de la nova casa dels Brothers, on m’ha dit que la setmana que ve em buscarà per mirar-nos alguns temes de l’obra, cap problema.

Al cap d’una estona m’ha trucat la Carolina de Barcelona per demanar-me el meu numero de la Seguretat Social per les receptes del Maladone (medicament contra la Malaria), ja que al allargar l’estada en quedava curt.

L’Oliver m’ha demanat que mires de fer avui la instal·lació de dues bombetes a fora del quarto tècnic que serveixin per avisar quan treballa el grup i quan no ho fa, i amb això he estat la resta del mati. També he passat un nou cable per les llums del quarto de bateries, però aquí no puc posar les llums fins dilluns que arribi el material de Barcelona.

Avui l’Oliver a continuat la formació amb la presencia de tot el personal, sembla que de moment va força bé, bona senyal, perque es molt important. Abans de dinar he estat una estona amb ells.

Mentre dinàvem la Mireia i el Dani m’han confirmat que ja hem fet la reserva per anar aquest cap de setmana a Banana Island, te bona pinta l’excursió.....ja os explicaré¡¡

Desprès de dinar el Dani m’ha demanat que hem mires el cable de senyal, ja que hi havia una caixa on la senyal del cable blau es perdia, he agaft un nao perque m’aguantes l’escala i ho he mirat, efectivament el cable s’havia trencat, ho he refet i tema solucionat.

Llavors a vingut la infermera del Germà Manuel, que estava a la OPD passant visita, i no te corrent per fer funcionar el ECO al no funcionar el Grup, llavors he anat a buscar un allargo per solventar-li el tema, cap problema, ho he connectat a un endoll de la solar i tema solucionat.

Llavors he anat a la casa i he estat escrivint les vivències dels darrers dies que no ho havia fet per poder posar-les al blog, fins  ales 19.00, quan m’he dutxat, i he anat al porxo a escoltar una miqueta de musica mentre s’anava fent fosc.............encara no he marxat i ja trobo a faltar aquestes estones¡¡¡

Avui  es la darrera nit de les tres noies, la Gemma, la Carme i l’Esther, demà al migdia ja marxen, la veritat es que les trobarem a faltar, bé, almenys jo si les trobaré a faltar, han estat unes perfectes companyes d’aventura,  perquè al fi i a la cap això a estat la nostra vivència aquí, una aventura diària, a estat un mes i mig compartint cada dia amb elles, i això deixa rastre.
Comes el darrer dia els germans els hi ha fet diversos regals, unes figuretes, uns quadres i unes teles pintades, tot molt maco......sobretot la figureta de la Gemma (elles ja m’entenen).
Quan hem acabat ho hem celebrat tots els voluntaris al porxo de la casa, amb un petit pastissets i rient i recordant aventures viscudes...............així fins l’hora d’anar a dormir, avui més tard del normal, però el motiu valia la pena.

Demà ja es divendres ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario