El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

domingo, 13 de marzo de 2011

PARTIT DE VOLEY FEMENI ¡¡¡

Avui m’he aixecat cansat, ho reconec, es el resultat del partit d’ahir que encara s’arrossega, i a sobre vaig anar a dormir tard entre xatejar fins a les 23 hores, i desprès llegir una estona.........conseqüència.....avui costava molt més aixecar-se del llit.............però diuen que “sarna con gusto no pica”.

A l’hora d’esmorzar m’he assabentat per la Mireia que aquesta nit cap a les  4 de la matinada han anat a despertar al Dani perquè no hi havia llum de la fotovoltaica. El problema es que el grup electrogen treballa a freqüències diferents dels 50 hz que necessiten les bateries per carregar-se i llavors no carreguen i com encara no tenim tirat i connectat tot el cable de senyal, això fa que no es pugui discriminar zones per evitar que passi això, llavors el que fa es que va descarregant zones de llum fotovoltaica en funció d’una prioritat preestablerta, així no  s’arriba quasi mai al cas d’aquesta nit. Esperem que en breu ho puguem solucionar, però el problema gros es el del grup electrogen..........

Hem començat l’Alimami i jo tirant el cable de senyal que ens quedava als quiròfans. Desprès hem estat posant el mecanisme seccionador de terres i la pica de terra de la sala tècnica de la fotovoltaica del OPD, també hem aprofitat per ampliar les canalitzacions existents i posar-ne un altre per posar una llum a la sala.
A continuació hem anat a buscar les neveres de Farmàcia, Voluntaris i Germans per guardar-les dins del magatzem elèctric, com son equips d’alt consum hem d’evitar que els posin a la línea de la fotovoltaica.
El que si hem aprofitat es un dels arcons congeladors retirat als Germans per posar-lo a la cuina de l’hospital per poder guardar-hi el peix..............la veritat es que fa falta¡¡

Com hem acabat tard, desprès de dinar m’he estirat mitja horeta, avui si ho necessitava, fins a les 16.00 que començava la competició de Voleibol de les noies. La veritat es que totes han fet un paper força digne, al final a guanyat l’equip vermell, on hi jugava la Noemi, metgessa italiana que esta aquí de cooperant, el segon lloc a estat per l’equip grog amb la participació de l’Esther, en tercer lloc el meu equip els blaus, amb la participació de la Gemma, i en el darrer lloc l’equip verd amb la participació de la Carme.

Al acabar el torneig els equips han anat al camp de futbol, on estaven marcades al terra les línees de les curses, els 100 metres, i els 400 de la pista sencera, increïble¡¡¡¡, la veritat es que s’ho treballen força.
Allí han estat fent diferents proves, tant nois com noies, a mi m’han fet córrer una sèrie amb els del meu equip, allí sense escalfar, ni res, he quedat segon dels quatre, no esta malament tenint en comte que el primer tenia vint anys menys que jo.
Les noies també han fet una cursa entre elles, han corregut, la Carme , la Gemma, l’Ana i la Noemi. Ha guanyat aquesta ultima seguida de la Gemma, tercera l’Ana i quarta la Carme. S’ha de dir però que l’Ana s’ha lesionat amb un tiron al tram final.

D’aquí a la dutxa, i avui si, que feia dies que no ho feia i em venia molt de gust, una estoneta al porxo escoltant la meva musica i deixant volar l’imaginació...........realment trobaré a faltar aquestes estones.

Desprès de sopar he vingut directa a la casa, avui res de telemedicina, ara estic escrivint el relat d’avui i quan acabi, mitja horeta de llegir i a les 22.00 al llit. A descansar¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario