El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

domingo, 20 de marzo de 2011

DIVENDRES 18 DE MARÇ DE 2011

Avui començo amb la idea de posar-me al el tema dels cables de senyal, però clar, el que en principi sembla fàcil, no ho es tant, no funciona el generador, per tant no tenim on connectar el taladro, haig de fer un allargo, perquè els dos que tenim estan per arreglar les neveres dels germans, un cop fet l’allargo, el taladro no funciona, no l’aconseguim desbloquejar, canvio la broca per una més petita, llavors si va bé, farem un forat més petit..... passem el cable de senal fins la caixa de sota l’entrada.

A mig mati em venen a buscar perquè demà hi ha una competició de velocitat a Lunsar, en el que participa l’hospital i volien que jo anés junt amb uns altres per representar a l’hospital, però no podrà ser, em sap molt de greu, però encara en fa mal la cama i si forço segur que em faré una estrebada muscular a la cama, i a més a més demà a la tarda en principi ja haurem marxat cap el Parc natural a veure els hipopòtams i elefants¡¡

També passem el cable de senyal fins a la zona de Pediatria, no arriba fins a la caixa, demà mirarem de demanar més cable als Josefins.

Finalment ens posem l’Alimami i jo a fer la regata per enterrar el cable de senyal de la OPD, ens queda només soterrar-lo, ho farem demà.

Estan treballant en els generadors, sembla que han arreglat un, i que demà tindran els altres, esperem...............perquè ho fan sense avisar, connecten i desconnecten la fotovoltaica sense avisar, avui les bateries estaven carregades només a un 28%, hi ha el perill de fer-les malbé.........esperem que no passi. Ahir van treure la corrent i el Germà Manuel estava en plena operació.............ho van solucionar ràpid per sort¡¡¡

Quant acabo de dinar vaig a telemedicina, ara si funciona¡¡¡¡, reconec que el primer que faig es veure el sorteig de Champions del Barça, ens a tocat el Shaktar, serà dur, però no es inaccessible, i amb unes semifinals contra el Madrid en perspectiva, atractiu, no??
Desprès estic fent diferents coses, penjar els dies endarrerits del blog i contestar tots els e-mails de feina i personals endarrerits.

A la tarda en venen a buscar els nanos, hi ha partit de futbol de Mabesseneh contra Lunsar, i necessiten la pilota, jo no puc jugar, encara tinc molèsties a la cama, em demanen que els faci d’entrenador, i així ho faig, clar que amb el meu angles no crec que entenguin res, amés juguem cada un pel seu costat,a cabem la primera part perdent 0-1, a la mitja part utilitzo una caixa de cartró com a pissarra per explicar com han de jugar, sembla que ho entenen millor i al final remuntem fins el 2-2 final.

Una estona de relax al porxo fins l’hora de sopar, quan acabem com no hi ha internet ens en anem a fer una cerveseta a un bar proper al hospital.
Avui hi ha lluna plena, es pot veure nitida i radiant, quan sortim del bar es pot caminar pel poble sense necessitat de llanterna, es veu tot, es una passada¡¡

Bé això es tot per avui¡¡

Gracies a tots els que seguiu dia darrera dia el blog¡¡¡¡


No hay comentarios:

Publicar un comentario