El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

lunes, 21 de marzo de 2011

DILLUNS 21 DE MARÇ DE 2011

Al mati mentre esmorzem decidim que es millor tornar el dia 8 que el 4, per tal de veure aquests quatre dies finals com va tota la instal·lació. La Mireia enviarà un e-mail a la Carolina avisant-la del canvi de dates del vol del Dani, l’Oliver i meu, la Mireia si torna el 4.

De les 11 coses que tenia encomanades per fer (s’han afegit dues més), ja n’he fet 7, avui em dedicaré a posar la llum de la sala de la fotovoltaica del OPD i la llum de la sala tècnica de la nova fotovoltaica.

La de la sala fotovoltaica antiga queda acabada a falta de posar el portalàmpades, que no el tenim, i la llum de la sala tècnica esta a mig fer. El no tenir llum complica molt les coses, a més dels dos taladros un se l’han carregat, i l’altre va amb bateries i te poca força, i per tant cada poca estona l’has de posar a carregar i esperar, mentre vas avançant altres coses, però es fa lent..............ritme africà¡¡

Al migdia vermoutet amb formatget i patatetes fregides amb cocacola¡¡, i desprès a dinar, avui ja he  menjar més, un plat d’amanida, l’arròs amb tonyina i un plàtan. Mentre dinàvem les noies m’han confirmat que demà se’n van de compresa Freetown amb el Br. Johannes, li pregunto si m’hi puc afegir, perquè tinc varies compres per fer i no se si tindre un altre ocasió per anar a Freetown, i em diu que cap problema, anirem apretadets, però cap problema. Per tant demà a Fretown de compres¡¡¡

Quan he acabat he anat a Telemedicina, però abans he pujat a veure el Br. Peter per veure quan ens podem veure per parlar de tots el projectes que tinc aquí en marxa i hem quedat que dijous al mati el vagi a veure, així ho faré.
Per variar no tenim electricitat i per tant tampoc tenim internet (estem fent unes connexions que ho impedeixen), al cap d’una estona ve, però torna a marxar, i al final torna a vindre,a aprofito per mirar els correus de la feina, però no em puc connectar, hi ha un problema al servidor de l’hospital i no em deixa accedir.............no es el dia¡¡

Mentre estic a Telemedicina la Carolina truca a l’Esther i aprofita que estic allí per parlar  amb mi, en comenta que pel dia 8 no hi ha vol, que te que ser pel dia 7, en principi ok. També em comenta que l’Oliver hauria de trucar a l’asseguradora pel tema del seu turmell i així li comento.

Mentre estic escrivint això acaba d’arribar la Mireia dels Josefins, a estat parlant amb el Germa Gianni i ell li comenta que els generador nou el van regalar ells fa només tres anys, i que aquí no li fan cap tipus de manteniment, i així el tenen, que el seu fa més de 10 anys que el tenen i nomes li han hagut de fer un canvi d’una peça. Això encara em reafirma més en la meva por de que tota la feinada dels protocols que he fet no serviran de res perquè no ho posaran en marxa.................es una pena¡¡¡........però lluitarem perquè ho facin, almenys jo penso insistir en el tema dijous en la reunió amb el Br. Peter.

A les 17:45 deixo la sala de telemedicina i vaig amb el Quico  al camp de futbol, avui no jugaré encara, però aprofitaré per fer fotos al nanos, així tindre un record de cada un d’ells.

Cap a les 19:00 ens anem a dutxar, i la Mireia encara esta treballant, fent el quadre de la casa dels voluntaris.........es una passada¡¡

Dutxa, sopar i una estona a telemedicina, i ara si que em puc connectar i contestar els e-mails de la feina i els personals, xatejo una estona amb el Xavi, i aprofito per penjar aquesta pagina, i així ja estic al dia¡¡¡

Moltes gracies a tots per les visites al blog¡¡¡¡¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario