El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

viernes, 18 de marzo de 2011

ES CONFIRMA...........TORNAREM MES TARD.......

Aquest mati ens hem reunit els quatre (Dani, Mireia, Oliver i jo), per planificar les feines que queden, per calcular els dies i els materials que ens fan falta, i distribuir-nos les feines.
Tenim el problema de que la formació la hem de fer en horari laboral dels treballadors, a més, moltes hores asseguts escoltant “rotllo” no ho aguantaran, per això creiem que el millor es fer la formació la setmana vinent, de tal manera que de 8 a 12 treballin, i de 12 a 15 hores fem la formació, amb un descans entremig.

A mi m’han correspost les següents feines:
  • Tirar la nova línea de senyal de Pediatria.
  • Tirar la nova línea de senyal de H1
  • Enterrar el cable de senyal del quarto tècnic de la OPD, i fer la entrada al quarto.
  • Connectar els equips electromedics de laboratori a la línea de fotovoltaica.
  • Posar la il·luminació de les Sales de Bateries i de la Sala d’Equips.
  • Posar la il·luminació exterior de la Sala de Bateries.
  • Connectar el cable doblat del generador.
  • Instal·lar la llum interior del quarto tècnic del OPD
  • Comprovar el compressor de quiròfans
Quan hem acabat he anat a preparar el material per començar les feines del cable de senyal, però llavors m’ha vingut a veure el Germà Manuel per dir-me que com el Grup Electrogen no funcionava (l’estan arreglant) podíem aprofitar per mirar-nos el tema del compressor. I així ho hem fet, i os haig de dir que ha funcionat¡¡¡, amb el compressor monofàsic podem fer funcionar el carro d’anestèsia Drager.

Quan he acabat en sona el mòbil, es la Carolina, des de Barcelona, que a mirat per casualitat i el meu bitllet de tornada era per demà, i al mirar el blog a vist que hem posposat la tornada una setmana més. Li comento que jo em quedaré fins el final del projecte i ella mirarà de solucionar el tema del bitllet, per endarrerir-lo, a la tarda, abans de les 19 hores li tinc que confirmar la data de tornada.

Mentre estic a quiròfans la Rosita (podríem dir la super de quiròfans i esterilització) em dona dos allargos que tenen avariats a veure si els puc arreglar com ja vaig fer amb un altre fa uns dies. El Germà Manuel em comenta que no tenen aigua a l’avantsala de quiròfans per rentar-se les mans i ho fan omplint un cubell amb aigua (ho tenen així des de fa dos mesos¡¡¡.......primera noticia¡¡), i que el quiròfan 2 no l’utilitzen perquè no funciona la llum portàtil del quiròfan, que fa dues setmanes que ho van dir, però no ho han arreglat, em comprometo a mirar de solucionar els tres temes..............començo pels allargos i els soluciono els dos....i la Rosita contentíssima¡¡
Els altres dos temes els miraré demà amb l'electricista i el lampista.

El que faig es anar al laboratori per connectar els equips electromedics a la llum fotovoltaica (només 3 equips) i com ja es quasi l’hora de dinar aprofito per preparar el cable de senyal que necessitaré per demà, tenim uns 44 metres, no se si seran suficients...veurem demà.

Total, dels 9 temes, avui només he pogut fer dos, i això que no he parat¡¡

Desprès de dinar vaig a la sala de telemedicina per mirar d’enviar-li a la Carolina el e-mail amb la data, però torna a fallar internet, no hi ha manera¡¡, llavors li envio un sms al Santi per si hem pot fer la gestió de dir-li a la Carolina la data de tornada prevista, i gracies a ell, el tema queda resolt.
Com estic aquí aprofito per acabar de preparar el power point dels equips electromedics, i revisar els protocols i tots els temes a parlar amb el Br. Peter. Al final posposaré la reunió amb ell per la setmana que ve, quan els operaris facin la formació.

Ve la Mireia, intenta connectar-se, i mentre ho prova em comenta que aquest cap de setmana volen anar al parc natural a veure els hipopòtams i els elefants, que si m’apuntava, i li he dit que si, però tenia que buscar el telèfon a internet, però com veu que internet no funciona se’n va.

Jo estic treballant fins a les 18 hores, llavors vaig al porxo a llegir una estona, dutxa, sopar i a la sala de telemedicina.............a veure si funciona¡¡¡..........i no, no funciona, no entenem que passa darrerament amb internet, falla més que una escopeta de feria¡¡¡, perquè ara corrent si li arriba, no ho se, la veritat, però es una llàstima perquè no pots parlar amb la gent, no t’assabentes de les noticies.............però que hi farem,.........ho provarem demà¡¡¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario