El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

miércoles, 9 de marzo de 2011

DILLUNS 7 DE MARÇ

El personal d’aquí esta evolucionadíssim amb els jocs d’aquesta setmana, tothom et pregunta de quin color ets (han fet quatre grups, verd, vermell, grog i blau) i tots som d’un equip. Hi ha diferents jocs durant tota la setmana, però no os ho perdeu, entrenen i tot i fan com una especia de “trials” (proves de selecció), com les que fan els americans per decidir qui va a les olimpíades en cada prova, però aquí ho fan dins de cada grup, al·lucinant¡¡
A mi m’ha tocat el equip blau, soc un “blue”, però van fer la seva selecció el diumenge  a la tarda, per tant no vaig poder competir, veurem si hem puc apuntar a alguna prova....

Es veritat que no os he dit el ventall d’activitats, agafeu-vos que van.......avui entrenament dels metges de cara al partit de futbol i els “trials” dels equips verd, groc i vermell. Demà a les 16 hores entrenament de futbol dels de manteniment, a les 17 hores hi ha missa, i a les 19 hores sopar de gala amb els germans (em perdre el Barça- Arsenal.............sniffff, snifffff).
Dimecres a les 16 hores partit de futbol de Manteniment contra Medical.
Dijous partits de voleibol, equip groc, contra el blau, i vermell contra verd, i desprès la final.
Divendres les proves atlètiques, carrera de 75 metres dels germans, dels voluntaris, dels comandaments, de tothom, proves de 400 metres, proves de 200 metres caminant pels majors de 40 anys 8una autentica ofensa............jo en tinc 44 i encara corro¡¡¡¡¡), proves de relleus de 4x100, i de 4x200, carreres de sacs, salt d’alçada, i carrera de saltar a la corda.....com podeu veure hi ha de tot¡¡. De cada equip hi participa una persona, jo intentare apuntar-me al voleibol, als relleus de 4x100, a la carrera de 75 metres dels voluntaris i prou.............també m’hagués agradat fer el 100 metres, i el salt d’alçada però ja veurem com esta el meu turmell desprès del partit de futbol.
Dissabte hi ha sopar de Festa Major amb disc joquei..............quin perill veure com ballan¡¡¡
El diumenge tots a la platja (li diuen platja a una part del riu proper que es veu que es accessible)
Com podeu veure programa completet¡¡¡¡¡

Avui hem estat posant els nous electrodomèstics de baix consum i mes eficients, per tant consumiran menys energia, semblàvem els reis mags¡¡¡
Hem posat quatre als germans (dos arcons congeladors i dues neveres), una a Farmàcia, una al Banc de Sang del Laboratori, una a Quiròfans i una a la casa dels Voluntaris.
Les velles les recuperarem per evitar que eles endollin, ara que no os imagineu com estaven de brutes...........sobretot els arcons, a sortit de tot congelat allí dins¡¡¡¡

Mentre ho estàvem fent a caigut un xàfec important, però aquest, a diferencia del de dissabte, a estat de curta durada, i no em hagut de parar molta estona.

Desprès de dinar he estat treballant en la documentació de les neveres i congeladors nous, per mira de fer un procediment perquè com a mínim els netegin i descongelin un cop a l’any.

Cap a les 17 hores he anat cap el camp de futbol gran, hi havia entreno dels metges, el dels de manteniment es demà, però jo ja he dit que aniré a veure’ls, però que em reservo pel dia del partit, però em necessiten...........bàsicament per la pilota, no hi ha cap altre.....jejejejeje.
I aquí ja hem tingut la primera baixa del “Opoto team”, l’Oliver a volgut participar als trials del seu equip, el groc, i a la primera  carrera el turmell li ha rebrincat, i sembla que s’ha fet força mal.

A continuació hem anat a veure com s’entrenaven a voleibol els equips, un apassada com riuen i s’ho passen bé..............però ja eren més de les 19:30, o sigui que cap a casa a dutxar-nos per anar a sopar.

Una estona a Telemedicina xatejant amb els que estàveu connectats i cap a casa, i llavors en trobo que estaven preparant-li un embenament a l’Oliver, es l’avantatge de tenir infermeres opotos, sembla que li fa bastant mal, avui embenament i injecció de voltaren, demà li faran una radiografia per veure que te realment.........però aquest que es un cul inquiet això del repòs em sembla que no sap el que es........

No hay comentarios:

Publicar un comentario