El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

jueves, 3 de febrero de 2011

PRIMERS DOS GOLS A ÀFRICA....................

Ahir en vaig deixar de dir-vos que no es varem poder dutxar ja que quan estaven fent la rassa per passar les instal·lacions elèctriques van tallar el tub i fins aquest mati no ho han solucionat, ens varem haver de netejar omplint cubells d’aigua d’altres aixetes i rentant-nos amb això, a l’antigua usanza¡¡

La veritat es que van molt ràpids fen la rassa, pot ser massa hi tot, perquè avui també han foradat dos tubs d’aigua mes, i no s’han emportat un elèctric de miracle. Com no posen res senyalitzant-ho quan enterren cables els passen aquestes coses. A les canalitzacions que fem ara posarem alguna senyalització pel futur.....

Avui he estat tot el dia aixecant plànols de per on passen les línees d’aigua, com alimenten els diferents pous, i aquests a quins edificis alimenten, de quina mida son per posar claus de pas que permetin tancar l’aigua en cas d’avaria, i desprès ho he començat a passar a net.

A continuació he anat a Telemedicina a veure si teníem resposta del Carles Fabregas sobre els problemes de la Wifi de la casa dels germans. Encara no he rebut resposta, esperarem.

També he fet inventari de les coses que es varen enviar junt amb la fotovoltaica, hi havia de tot, socs, medicaments, roba de llar, uns generadors d’oxigen, etc, ho he inventariat per donar-li el llistat al Brother Peter, ja que ell desconeixia que hi haguessin mes coses a part de les de la fotovoltaica.

A la tarda hem anat a Lunsar a Comprar material que ens feia falta, i quan hem tornat he anat a jugar una estona a futbol amb els nanos, i m’he estrenat com a golejador a Àfrica, un parell de golets i dues assistències, una de talo des del mig camp (es nota que no tinc iaia, eh¡¡, si no m’ho dic jo qui ho dirà, a més m’han dit que el Mundo Deportivo de Sierra Leona te poca difusió a Barcelona, per això os faig cinc cèntims, jejejejejeje).

Desprès dutxeta (avui si), una estona al porxo i llegint i desconnectant i desprès a sopar, i ara a la Telemedicina.

Demà farà una setmana ja que vaig arribar, el temps aquí passa igual de ràpid que a Barcelona..............

No hay comentarios:

Publicar un comentario