El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

martes, 8 de febrero de 2011

DILLUNS 7 DE FEBRER.........

Avui em fet una feinada important, molt física, però imprescindible per tirar endavant, hem posat els suports a les parets on col·locarem el polispast portàtil que ens te que ajudar a aixecar les bateries (pesen molt ¡¡) i anar-les col·locant al seu lloc. Amb això hem estat tot el dia......

Al mati a primera hora a vingut el Paul, Cap de Manteniment de l’Hospital, que la setmana passada no hi va ser, hem imprès amb ell el document que varem fer sobre les línees d’aigua existents per verificar-ho amb ell, tot i que ens ha dit “letter, letter”, no ha aparegut fins ben be les 14:15, llavors hem quedat per la tarda, a les 16:30 per veure el document de l’aigua, veure quines mancances te la instal·lació d’aigua, quins problemes ha detectat, així com consultar-li alguns dubtes que han sorgit, i aprofitar també per comentar-li el planing de la fotovoltaica. Finalment hem quedat que demà al mati ell i jo mirarem per on passar les noves línees que diu que fan falta (casa germans, OPD i Maternitat), i quants metres de tub ens fan falta.

Un cop hem acabat la feina he tornat a anar a jugar a futbol amb els nanos, un altre golet i un altre assistència, la veritat es que en treu el mono de futbol, però ja en bé de gust un partidet amb els Sallenuts, en un terreny de jocs que no sembli un camp de patates......però bé ja m’estic aprenent on estan els sots mes importants...........

Desprès dutxeta reconfortant i la millor hora del dia per a mi, quan el sol s’està ponent, les abelles desapareixen del porxo de la casa, i llavors en poso a la meva butaqueta mirant com el sol es va ponent i va apareixent lentament la nit, escoltant la meva música i deixant volar la imaginació pensant en les meves coses, la veritat es una estona tant gratificant que m’he proposat que a la primavera i l’estiu faré el mateix a casa, una estona per a mi i els meus pensaments........

A la nit una estoneta a la sala de Telemedicina, mirant e-mails, i xatejant amb els que esteu disponibles, que la veritat també es molt gratificant, es una estona de riure i parlar amb català¡¡¡, perquè al final amb el Dani poca estona parlem català, tot el dia parlant (bé millor dit, intentant parlar amb anglès...........).

Bé això es tot per avui, fins demà ¡¡¡¡


No hay comentarios:

Publicar un comentario