El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

viernes, 11 de febrero de 2011

JA PORTEM QUINCE DIES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Avui es un d’aquells dies en que fas molta feina, però llueix poc, el Dani s’ha posat a mecanitzar els quadres elèctrics amb el Hassan, i jo m’he passat tot el dia fent el forats per passar les instal3lacions d’un habitacle a l’altre (del de les bateries al dels quadres), i desprès col·locant les canals per passar-hi el cablejat, però acabes i veus poca feina feta....en fi, demà ho acabarem, o això espero.

Per un altre costat la gent de la rasa a la zona del OPD han continuat fent la seva feina, ja esta quasi tot el perímetre foradat.
El Seidu (lampista) ha connectat la derivació de la nova canonada que va al OPD i l’actual casa dels germans.

Aquesta tarda he revisat el planing, hi anem força bé, respecte al establert, en algunes coses hem avançat una mica més, i en altres anem una mica per darrera, però en general anem en planing.

Aquesta tarda a tocat un altre partidillo, però avui he estat més fluixet, fins i tot he fallat un penal que m’han fet ( no li digueu a ningú, que la meva reputació perdria molt...............jejejejejej). Això si avui fins i tot m’han vingut a buscar a la casa perquè anés a jugar amb ells, però bàsicament es per que no tenien pilota i perquè jo portes la meva, no os penseu que ja m’he fet imprescindible, eh¡¡

Avui ja fa 15 dies que estem aquí, que ràpid que ha passat, deu meu, la veritat es que pensava que el temps aquí passaria mes a poc a poc, però tot i tenir la sensació de que tens més temps lliure per a tu (temps de pèrdua per desplaçar-te a casa es zero), la veritat es que les setmanes passen igual de rapides.
Suposo que també el fet de que ens haguem integrat força bé i tinguem força feina ajuda bastant, si tot segueix igual ja hauran passat els dos mesos i estarem de tornada. Mireu si estic a gust que de moment no he trobat a faltar a ningú (les noves tecnologies ajuden molt, el tenir skype, mesenger, etc, fa que tots els dies puguis parlar amb algú altre), bé a algú una miqueta potser si, però ho penso dir que sinó s’ho creurà molt....jejejejeeje, però es curiós de la feina de l’hospital no m’enyoro gens (no li digueu al jefe, eh¡¡¡¡)

D’aquí a una estona arribaran 4 nous companys, l’Oliver, company del dani a la enginyeria, i tres infermeres, una de l’Hospital, la Esther Mariner, que es de nounats de l’hospital i ja la conec una mica, i dues noies de la Fundació Althaia de Manresa. La veritat es que ve de gust rebre gent nova, segur que son bona gent i podem fer una bona colla i gaudir junts fora d’horari de treball i els caps de setmana.

Bé ja os explicaré demà que tal a anat tot¡¡

Moltes abraçades¡¡¡¡

1 comentario:

  1. La veritat és que comences a fer una mica d'enveja.... Necessites que t'enviem un donut de xocolata?????? je,je,je Digues-li al cuiner que us faci un bon plat de macarrons gratinadets que són fàcils de fer i molt bons. En cas que no tingui la recepta, agafa un devantal i..... endevant les olles!!!! smuackis

    ResponderEliminar