El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

lunes, 28 de febrero de 2011

DISSABTE TRANQUIL·LET

Avui m’he adonat de que ja estic sota mínims en quan a aliments es refereix, del que vaig portar nomes em queden dues llaunes de tonyina (no em preocupa gaire perquè aquí en puc aconseguir), una bossa d’avellanes i una d’ametlles, una mica de llonganissa i una bossa al buit de pernil salat...........i encara queda un mes, haurem de subsistir¡¡¡¡¡.

Per la resta, dia molt tranquil·let, a primera hora he estat treballant a l’ordinador fins que he tingut una visita al messenger, i la veritat estava tant a gust que no m’he adonat i hem estat xerrant fins l’hora d’anar a dinar, es el que passa quan s’està en bona companyia......les hores passen rapides.

A la tarda he fet una mica de migdiada, una mica només, eh¡¡, i he acabat de llegir el sisè llibre, i ja he començat el setè.

Hem estat fent una mica de tertúlia al porxo fins a l’hora de sopar i desprès de sopar hem tornat al porxo i hem estat tots plegats parlant, rient, explicant anècdotes i preparant el que farem demà, al final hem decidit anar-nos  dormir aviat, per anar demà a la platja.

La veritat es que hem tingut molta sort perquè hi ha un grup de gent molt maca, tothom col·labora en tot, no hi ha discussions, hi ha bon ambient, i això es molt important, fa l’estada aquí molt més agradable.

Ah, abans d’anar a dormir m’han donat una molt bona noticia per acabar el dia, Mallorca 0 – Barça 3, i a sobre el Madrid no a passat de l’empat a zero amb el Depor, o sigui que ara estem a 7 punts, poc a poc, anem sumant¡¡¡
Bona nit¡¡¡¡¡¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario