El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

domingo, 6 de febrero de 2011

EXCURSIÓ A MAKENI

Avui desprès d’esmorzar hem marxat cap a Makeni, que ja es una ciutat mes important que Lunsar, te un hospital del govern i fins i tot una universitat, i quan passes pels seus carrers ja es veu, hi ha força transit, sobretot motos, i molta mes gent i carrers que a Lunsar.
Però la veritat es que hem fet poc turisme, hem anat a l’únic Hotel de la zona (hi es sobretot per la gent europea que treballa a les mines properes) que te piscina, i ens hem dedicat tot el dia a fer “bronce” i banyar-nos a la piscina............per cert, fa molt fred a Barcelona????, jejejejeje...........la veritat es que ha estat un dia molt agradable, de descans i desconnexió, hem menjat allí mateix, i cap a les cinc hem tornat a l’hospital, una horeta de viatge i cap a casa.......dia molt relaxant.

Avui vull aprofitar per parlar-vos del darrer llibre que he acabat de llegir, es diu “El Secreto”, i tinc una relació curiosa amb aquest llibre, feia molt de temps que l’havia vist, més dos anys crec, fins i tot l’havia tingut a les mans diverses vegades, però mai em decidia a comprar-lo (segurament no era el moment), no fa gaire temps vaig estar compartint fragments d’aquest llibre a cau d’orella en nits màgiques amb una persona molt especial per a mi, i tot que a vegades teníem punt de vista diferents (el meu sentit de la contradicció famós), i ara, volia agrair-li que en aquells moments compartís amb mi el seu Secret, i que va fer que em vinguessin ganes de llegir-lo.
De fet, finalment, vaig comprar el llibre uns quinze dies abans de venir aquí, i el vaig posar a la tauleta de nit per llegir-ne un trosset cada nit, ni el vaig tocar, i no el tenia entre els llibres que havia preparat per endur-me aquí, però en un últim impuls, en el darrer moment el vaig agafar i el vaig posar a la maleta.
Ara l’he llegit tot, i la veritat crec que es convertirà en un dels meus llibre de capçalera, no os explico de que va, descobriu-ho, els que el teniu, torneu-lo a llegir i mireu les coses que os envolten tal i com diu el llibre, i els que no el teniu compreu-lo i llegiu-lo.

Be, os deixo vaig a veure si em trobo algú de vosaltres al messenger i puc xatejar una estona.

Ah¡¡, no voldria, anar m’han sense donar-vos les gràcies de nou a tots el que seguiu el blog, hi ha dies de més de 35 visites, es una passada, en fa molt feliç saber que hi ha tanta gent que m’aprecia.

GRÀCIES DE TOT COR ¡¡¡¡¡¡¡¡¡

2 comentarios:

  1. veig que t'ho estas passant molt bé!!! aquí no anem a la piscina, però fa molt bon temps. Estic molt contenta de veuret tant il.lusionat. Fantàstic!!!! t'envio molts i molts petonets.

    ResponderEliminar
  2. Hola Enric
    Aprofita que aquestes oportunitats només es presenten una vegada a la vida.
    Però torna ràpid, que l'equip sense tú no funciona igual.

    ResponderEliminar