El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

martes, 15 de febrero de 2011

DILLUNS 14 DE FEBRER¡¡¡

Avui he anat a primera hora als Josefins a buscar material que necessitàvem, desprès m’he posat a treballar a la sala dels quadres elèctrics, mentre el Dani treballava amb l’ordinador i l’Oliver es barallava amb la bomba del pou extern, hi ha alguna cosa que no va be, i no sabem el que es, la nova bomba es més gran però no dona més cabdal, s’ho esta mirant a veure si ho soluciona.

Les noies han tingut la seva primers pressa de contacte amb l’Hospital, i ja m’han donat feina, hi ha una sèrie d’equips d’electromedicina que no van gaire bé, me’ls hauré de mirar recordant vells temps¡¡¡

A la tarda he anat a jugar a futbol amb els nanos, avui dos golets, dues assistències, i tres morats a les cames¡¡¡, com no jugo amb espinilleres (em sembla que os demanaré que m’hen porteu unes¡¡) i van a totes, doncs passa el que passa¡¡¡

Desprès l’estona ja tradicional del porxo, sopra i a la sala de telemedicina aposar la pagina del blog i a xatejar amb els que esteu “on-line”

Gracies a tots pels comentaris que poseu al blog, em fan molta il·lusió.

Demà es festa local aquí, però no patiu treballarem igual, nosaltres, ells no clar¡¡

Be, fins demà ¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario