El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

sábado, 12 de febrero de 2011

JA HAN ARRIVAT ELS NOUS¡¡¡¡¡

Aquest mati he conegut als nous companys i companyes, a l’Oliver ja el coneixia d’un dia a Barcelona, i a l’Esther també de l’Hospital, i he conegut a la Núria i la Gemma de la Fundació Althaia de Manresa, estaran unes 6 setmanes, més o menys el mateix que ens queda a nosaltres. La veritat es que semblen molt bona gent, i duen que la primera impressió es la bona, no?.

Els pobres varen tenir una mica de lio ahir, ja que no varen trobar les claus de les habitacions, i dos d’elles han hagut de dormir a la nova casa dels germans, aquest mati ja hem fet recompta de claus de les habitacions i s’han pogut instal·lar.

La veritat es que a això d’haver de treballar els dissabtes no m’acostumo, i a més avui ens hem fet una currada important a la sala dels quadres elèctrics, hem suat com una mala cosa, fins i tot m’he anat a dutxar abans de dinar¡¡
Avui el lampista també ha posat les noves canonades d’aigua del pou dels japonesos i del OPD, i han tancat les rases.
O sigui que els que em dieu que os dono enveja, no crec que això os en doni molta¡¡¡, ara que demà anirem a la platja (toma enveja..................jejejejejejeje).

A la tarda hem anat a donar un volt per Lunsar perquè els nous veiessin el poble, i hem aprofitar per fer una cerveseta, oh casualitat,  mentre feien el partit del Barça, quin desastre de primera part per cert¡¡¡, sort que desprès han empatat¡¡¡

I ara estem uns quants aquí a la sala de Telemedicina mirant e-mails i xatejant, bé els que troben algú, perquè els caps de setmana es nota que ningú es connecta perquè no hi ha ningú al messenger¡¡¡¡

Bé, això es tot per avui, ja os explicaré demà com ha anat el dia a la platja¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

1 comentario:

  1. Ufffff Enric, em despisto una mica i veig que han passat 15 dies i que tinc mitja novela interessantíssima per llegir.
    Ès fantàstic, de veritat. És el teu diari d'Àfrica, evolucionant cada dia i fent-te cada vegada més teva tota aquesta gent i tot aquest entorn.
    Avui fins i tot han arribat "els nous" :-), m'ha fet gràcia el títol. És clar, és que ara ja formes part dels "veteranos" :-)
    M'agrada molt llegir-te, de veritat. Segueix dedicant-nos a tots els que t'anem seguint aquesta experiència tant guai!!!!!
    Petonets :-)

    ResponderEliminar