El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

jueves, 24 de febrero de 2011

24 DE FEBRER.........DIA TRANQUILET

Avui ha estat un dia tranquil·let, a primera hora amb el Dani, l’Oliver i la Mireia, hem estat comentant les prioritats a establir en el subministrament elèctric als diferents edificis (hospital, voluntaris, germans, etc).

Per la resta hi ha poques coses a explicar, he estat tot el dia fent el protocol d’equips mèdics que os vaig comentar ahir,em falten nomes unes quantes fotos més i ja estarà a punt.

A la tarda l’he estat traduint a l’anglès, amb l’ajut del google, no penseu que ho faig jo solet¡¡, es una mica laboriós ja que haig d’anar frase a frase, i a més a més, a mitja presentació s’ha acabat el grup, fins a la nit no ha tornat, per tant demà continuarem amb la traducció.

Avui a la tarda he estat llegint una estona al porxo, tranquil·let i relaxat, desprès dutxa, sopar, sala de telemedicina i a dormir.

Demà serà un nou dia¡¡¡¡

Per cert moltes gràcies a tots per les visites al blog, ahir en vaig tenir més de quaranta, una barbaritat¡¡¡¡ Això anima a seguir escrivint......

No hay comentarios:

Publicar un comentario