El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

jueves, 7 de abril de 2011

JA SOC TIET ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Avui també m’aixeco aviat, a les 9 tenim reunió amb el Brother Peter i la gent de Manteniment pel tema dels protocols de manteniment dels equips. Esmorzo ràpid i faig un repàs a l’ordinador del que els vull dir, també copio en un pen tota la informació perquè la tinguin al seu ordinador tant el Brother Peter com el Paul.

He convidat a l’Oliver a la reunió, ell te molt bon rotllo amb tots i el seu domini de l’idioma crec que em pot ser molt util.

La reunió comença una mica tensa, el Paul no entén que li volem ensenyar, ensenya una mica les ungles, diu que no li hem d’ensenyar res dels seus equip que ell ja sap el que els te que fer, poc a poc amb les meves explicacions i la col·laboració de l’Oliver, veuen que no volem imposar res, sinó que volem ajudar a que el que ja s’està fent es sistematitzi, sembla que al final ho entenen.........o això diuen.
Insisteixen a tenir els protocols impresos, els imprimim al despatx del Brother Peter, cada un te un copia. Quedem em que demà amb l’Abu ens repassarem el del Grup Electrogen per veure-ho “in situ”, sembla que les reticencies inicials afluixen.

A continuació els hi ensenyo el power dels equips electromedics, aquest l’encaixen millor, els explico la importància de la gestió dels recanvis i de la documentació, així com poder fer unes primeres reparacions. Sembla que aquesta part no te tantes reticències, em comenten uns problemes amb la placa del bisturí, quedem en que demà ho mirarem.

Al mateix temps el Paul em comenta que te un problema amb els recanvis de l’autoclau matachana, li dic que no es preocupi, que per això estem nosaltres, li dono el meu e-mail i li dic que qualsevol cosa que necessitin ens la demanin que mirarem de fer el possible per donar una solució.

Els hi lliuro els recanvis dels equips electromedics que tenim i totes les documentacions tècniques que he anat trobant, així com l’inventari d’equips de manteniment i electromedics.

Sembla que al final amb l’inestimable col·laboració de l’Oliver el tema s’ha redreçat, ara només cal deixar passar el temps i veure si es porta a terme o no..........

Quan hem acabat m’he anat a buscar el material per fer els capçals dels llits de la UCI, he tingut que mecanitzar els allargos que fem com a capçal per tal de poder penjar-los.  Ha estat una feina laboriosa i entretinguda, de fet hi he estat tot el mati i fins a les 16.00 de la tarda. Però crec que al final a quedat força bé, no es el que m’agradaria, però amb els mitjans de que disposem aquí, crec que esta força aconseguit. El Brother Johannes ho ha vist i esta encantat. Espero que els faci força servei.

Cap a les13:15, he rebut una trucada de la meva mare, ja era tiet ¡¡, tot havia anat bé, tant la mare com el nen estaven perfectament, me’n he alegrat molt.............se’m fa estrany això de tiet..............serà qüestió d’acostumar-se.

A les 13.30 hem anat a dinar, avui més aviat perquè marxàvem a les 14:00 el Quico, l’Ana i la Mireia, un cop hem dinat, abraçades, petons i comiat.

Jo he continuat amb el tema de la UCI, fins que he acabat. Cap a les 16:00 he anat una estona a Telemedicina per veure la foto del meu nebot i mirar uns e-mails de feina fins a les 17.00, que he plegat i he anat a canviar-me per jugar el meu darrer partit de futbol aquí..........he arribat al camp cap a les 17:30, no hi havia ningú, he esperat una estona, res......només uns nanos que m’han dit que la meva pilota s’havia punxat i ja no hi havia més pilota...........per tant no hi havia partit..............”mi gozo en un pozo”, però bé, he aprofitat per acomiadar-me d’ells, dona’ls-hi les gracies per haver-me acollit com un més i haver-me fet treure 20 anys de sobre ¡¡¡

Com no hi havia partit, he recollit l’ordinador i he vingut a Telemedicina, on he contestat diferents e-mail, entre ells un d’electromedicina on m’indicava quatre apunts dels monitors Siemens, me’ls torno a mirar, però no funcionen, tot apunta a que la font d’alimentació esta malament. També he aprofitat per escriure aquestes línees, ara ja son les 19.30 m’aniré a casa a dutxar-me..............més tard continuaré....

Ja m’he dutxat, he sopat i he anat una estona a telemedicina a xerrar una mica amb la gent que estàveu connectats, la veritat es que aquestes estones ajuden molt a desconnectar, rius, recordes, parles, et distreus...........moltes gracies a tots ¡¡

Demà ja nomes quedaran tres dies...........

No hay comentarios:

Publicar un comentario