El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

domingo, 3 de abril de 2011

COMENÇA EL COMPTE ENRERA.....5, 4, 3, 2, 1 ¡¡¡¡

Avui al final treballarem tot el dia per tal de mirar de deixar-ho tot enllestit el més aviat possible.

Al mati començo posant els polsador de llum a les habitacions (al posar la solar tota la nit, passava que a les habitacions deixaven les llums obertes tota la nit, amb les molèsties pel pacients, i l’escàs estalvi energètic ).
Llavors varem decidir que per les nits a les habitacions només hi haurà una llum de penombra (que es podrà activar i desactivar amb un interruptor) i un polsador (els que he col·locat jo) que el que fa es que en cas de necessitat es pugui encendre la llum general de les habitacions. Compteu que les habitacions no son individuals, sinó de 6 ó 8 persones.
No he pogut comprovar la durada del temporitzador perquè estaven substituint els portalàmpades de les llums de penombra i havien tret la llum, ho faria per la tarda.

Ha arribat l’Oliver de Lunsar de comprar material, entre ell els 6 allargos que farem servir com a capçaleres dels llits de la UCI, però no els puc col·locar perquè la clau la te el Brother Johannes al seu despatx, ell no hi es perquè estan tots el Brother de Seminari de Lideratge, i ningú més te la clau, m’hauré d’esperar a dilluns al mati per fer-ho.

Desprès hem estat amb l’Oliver mirant-nos com poder fer arribar el cable d’alimentació fins a dalt de tot del dipòsit, amb la bastida actual no n’hi ha prou, parlem amb l’Axel i el Seidu i ells ho faran dilluns sens falta.

Anem als magatzem que vaig veure ahir perquè hi ha un moblet que crec que podem aprofitar per guardar els recanvis de la solar, l’Alimami ens ajuda a traslladar-lo i netejar-lo. Quan el posem a lloc, jo em dedico a posar els recanvis al seu lloc, mentre l’Oliver prepara les bateries pel sai del Sanibox (no es cap equip de lavabo, tot i que el seu nom dona a equivocs, es l’equip que dona els senyals de la fotovoltaica per rebre-ho a Barcelona per internet).
Quan a acabat l’he ajudat a instal·lar-lo al despatx del Brother Peter.

Un cop hem acabat anem al magatzem i preparem el material que necessitaran el dilluns el Seidu i l’Axel pel tema de la boia del dipòsit. Ja es hora d’anar a dinar, i així ho fem, allí tornem a comentar entre els quatre com a anat el dia, quines feines ja hem acabat i quines fem a la tarda.

Jo vaig cap a l’hospital a comprovar els temporitzadors de les habitacions, i els vaig ajustant un per un.
Quan acabo ajudo al Dani a la casa nova dels Brothers amb els nous quadres elèctrics que estan fent el Samuel i el Frank (tot un perill, sobretot aquest ultim, que ja ha fet més d’un terrabastall ¡¡)

Ara son les 18:30, ja estic cansat, i per avui ho deixo, vaig a casa i em poso a escriure el dia d’ahir i el d’avui. Em truca la Mireia amb un problema de les llums de l’hospital, m’hi acosto.............desprès continuaré......al final no es res, un fluorescent fos, demà el farem canviar.

Em poso a llegir una estona al porxo, aprofitant els darrers moments de claror, quan ja no m’hi veig, truco  a la meva mare per tranquil·litzar-la i dir-li que no es preocupi, que tot anirà bé i la Laura tindrà el nen sense cap problema. Però, que raro, no el sent, cosa normal, llavors truco a casa seva i es posa el meu germà i parlo una estona amb ell.

Avui al sopar tenim una sorpresa, la Miriam a cuinat ella, i no tenim pasta per sopar ¡¡¡¡, ens a fet una truita d’espàrrecs verds, pollastre amb una salsa boníssima, i , si, també hi havia arròs............però amb la salsa del pollastre estava força bo. I de postra un flam.....vaja que hem sopat com uns senyors ¡¡

Sopant hem dit d’anar a veure el final del Villareal- Barça al poble i fer una cervesseta, així ho hem fet, hem arribat just quan el Pique havia acabat de marcar el seu golet, i la veritat es que he patit una mica els darrers minuts, però al final els tres punts al sac i ja en tenim 8 sobre el Madrid, poc a poc anem fent, partit a partit, com cal......perfecte¡¡
Com aqui la musica estava molt alta i ens volia cobrar per estar, hem marxat a un altre lloc a pendre un altre cervesa, la darrera, i ja cap a les 23:30 estàvem a casa preparats per anar a dormir.............demà ens espera un altre dia dur de feina ¡¡

Ja només queden 5 dies aquí ¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario