El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

domingo, 3 de abril de 2011

DIVENDRES 1 D'ABRIL DEL 2011

Aquest mati he començat tornant a tirar el cable d’alimentació de la boia del dipòsit gran, ja que el cable que varem tirar ahir el necessiten el Dani i l’Oliver per un altre lloc.

Quan acabo vaig a buscar el Suleiman i li ensenyo l’escrit del Brother Peter demanant-li que m’ensenyi els magatzems on poden haver-hi equips electromedics, m’ensenya cinc magatzems.............a quin més deixat, tots estan plens de caixes amb materials, gases, guants, etc.
En tres magatzems hi localitzo equips mèdics, en el primer hi ha un carro d’anestèsia en bon estat, dos monitors multiparametrics Siemens Sirecust i un monitor de CO2. M’emporto els tres monitors a la sala de telemedicina, comprovo que estan tots el cables i els connecto, aparentment no fan res, els deixo carregant i envio un e-mail a Electromedicina per veure si em podem aconseguir informació dels equips.

Aprofito i miro els e-mail que tinc, i en tinc un de la meva germana, que em diu que li avancen el part previst pel dia 10 al dia 4, perquè el nen no creix molt, estan una mica amoïnats, li contesto dient que no es preocupi que tot anirà bé. Però la veritat en quedo una mica xoff, m’havia fet a la idea que estaria a Barcelona quan el nen naixes, que estaria al seu costat, però bé, ja te el seu marit, la meva mare, la família, o sigui que sola no estarà i tot anirà bé.

Torno als magatzems i trobo els segon magatzem amb equips electromedics, i dic magatzem, per dir-ho d’alguna manera, més aviat sembla un contenidor de deixalles amb forma de magatzem, esta tot ple de material vari tirat un sobre l’altre, llits, cadires de rodes, crosses, etc. I entre aquest material hi diviso, dos arcs quirúrgics (equips de RX que s’utilitzen a quiròfans), dues incubadores (o el que queda d’elles), un carro d’anestèsia, però esta tot en un estat deporable, s’hauria de tirar tot, però no els  hi dic res perquè hi ha els equips de RX, i abans per poder tirar-los s’haurien de treure els tubs de RX, i això ho ha de fer gent especialitzada. Prefereixo abans esbrinar com fer-ho per gestionar la retirada d’aquets equip, perquè sinó es un risc que els llencin a segons on.
L’únic que sembla recuperable d’aquest segon magatzem son dos oxigenadors, un esta fins i tot amb l’embalatge amb que va arribar, els treure dilluns i els provaré.

Trobo el tercer magatzem amb equips electromedic, en aquest cas es un mamograf molt antic, esta per tirar-lo, però al ser un equip amb RX, te el mateix problema que els altres.

Torno a telemedicina, els equips segueixen sense donar senyals de vida, els deixo carregant.

Vaig a dinar, i torno a telemedicina ara per que m’he adonat que els inventaris els tenia en català, i els haig de traduir per donar-los a la gent de manteniment dilluns. Estic tota la tarda fins ben bé les 19 hores amb això.

Quan acabo aprofito la darrera mitja horeta de sol per llegir una estona al porxo, fins que el sol se’n va, llavors en dutxo, en canvio i em preparo per anar a sopar.

La Mireia em comenta que farem una reunió al porxo de la casa desprès de sopar per veure les feines que queden, i com les organitzem.
Així ho fem, ens estem fins ben be les 23:00 parlant de tots els temes, aquí me’n assabento que el Paul s’ha acomiadat d’ells dient que ja no els veuria (dilluns tenim la reunió dels protocols amb ell, la resta de gent de manteniment i el Peter........veurem si ve), al final decidim que aquest cap de setmana no marxarem enlloc i treballarem els dos dies, per tal de mirar de deixar totes les coses enllestides i no haver de corre els darrers dies, es preferible estar els dos darrers dies sense fer res, que no marxar el cap de setmana, i anar de bòlit desprès i haver d’allargar l’estada per imprevistos.

A aquesta hora ja estic cansat i me’n vaig al llit, llegeixo deu minuts, i apago la llum, m’estic adormint..............demà toca treballar.......tot el dia ¡¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario