El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

jueves, 7 de abril de 2011

DARRER DIA SENCER A L'HOSPITAL ¡¡

Avui trigo una mica més en aixecar-me, no tenim gairebé feina i ens ho podem permetre, esmorzo tranquil·lament, quan acabo vaig a casa agafo la maleta grossa i la vaig a pesar, esta a prop dels 24 kg, no porto tantes coses, realment esta mig buida, però algunes de les figuretes que porto si que pesen una mica, ja ho reestructuraré desprès.

Mentre esmorzem comentem amb l’Oliver, el Dani i el Brother Johannes que per la nit hi ha massa llum a dins de l’hospital, podem suprimir totes les llums del primer pis i treure algunes de les de baix.

El Dani i l’Oliver estan fent la xerrada als Brothers de com funciona la fotovoltaica, m’afegeixo a les explicacions, estan molts contents de que tot funcioni finalment........nosaltres també, la veritat ¡¡
Quan acabem acompanyo a l’Oliver per ajudar-lo a la xerrada sobre la fotovoltaica que donarà a la gent d’administració, com estem a l’hospital jo em quedo una estona a telemedicina, contesto e-mails de la feina, personals i fullejo una mica el mundo deportivo..........i veig la victòria d’ahir de Madrid....era d’esperar, a veure que fem avui nosaltres contra el Chigrinsky i companyia....rebo dos missatges al mòbil, un de la meva mare i un de la meva germana, els dos amb una foto cada un de l’Eloi (el meu nebot), per veure-les ho haig de fer a traves de internet..........no es per que sigui el meu nebot, eh¡¡, però es molt bufó..........jejejejeje.

Quan ja he acabat, em truca el Brother Johannes per veure com posen la rapissa pel monitor de la UCI, l’home esta ansiós de poder obrir-la ja. Vaig a buscar al fuster perquè la faci, el porto a la UCI i li ensenyo.

Surto i em trobo el Jossua, li pregunto pel vídeo de les olimpíades i em diu que esta trucant al fotògraf però que no li contesta, llavors hem diu que m’esperi un moment que tenen una cosa per a mi, així ho faig, va a buscar a la Mery de Farmàcia, i tots tres busquem.al Brother Johannes, li diuen que tot el equip “Blue” m’ha fet un regal com agraïment per les olimpíades, els hi dono les gracies, però el Brother Johannes diu que millor no m’ho donin avui, sinó demà al mati a les 8.00, a la reunió dels matins...........quina vergonya¡¡, però al mateix temps quin orgull............la veritat em fa molta il·lusió, ja m’he preparat unes frases d’agraïment a aquesta magnifica gent. Ben mirat serà una forma de poder acomiadar-me millor de tothom.

Amb l’orgull a flor de pell, em dirigeixo a fer l’inventari de tot el material que deixem aquí, començo pel material del magatzem, i segueixo amb el material i eines del quarto tècnic de la solar.

Ja es hora d’anar a dinar, es el penúltim dinar.......

A la tarda descanso una mica i vaig al poble per acomiadar-me de la gent que he anat coneixent aquests dies, però pel cami hem trobo a un driver que em diu que a les 17 hores estigui a casa...son les 16:50, o sigui que torno cap a casa......ja els aniré a veure despres...

A les 17 hores ve tota la gent de manteniment per acomiadar-se de nosaltres, fem una cerveseta plegat, i riem i comentem anècdotes d’aquests dies en un to desenfadat i molt entranyable.

Quan se’n van aprofito i vaig al poble a acomiadar-me dels nanos amb els que he jugat a futbol, els miro de localitzar, no ho aconsegueixo amb tots, demà ho tornaré a intentar.

Mentrestant ja a començat el Barça- Shaktar, estic permanentment informat per sms.

Torno just  temps de fer-me una dutxa i poder gaudir de la meva darrera tarda al porxo.....intento retindra a la retina aquest instant, per recordar-lo amb serenor en aquells moments en que ho necessiti. Mentre el Barça va guanyant, 3-0 al descans.

Avui si es el darrer sopar, i com sempre que algú se’n va els germans fan un pica- pica especial d’embotit, i un cop acabat el sopar ens han dit que demà estiguem a les 10 del mati a la casa dels germans que ens donaran uns regals en agraïment de la nostra feina durant l’estada aquí.
Mentre sopem arriben més sms, 3-1, 4-1...........i el 5-1 final, es bon resultat, quasi es pot dir que la eliminatòria esta bastant encarrilada, sempre que es jugui serios alli, clar.

Com ja es tard i no hi haurà ningú connectat a aquesta hora, ens en anem cap a casa.......a dormir, demà serà un dia molt llarg.....

No hay comentarios:

Publicar un comentario