El perque d'aquest Blog

En aquest Blog explicare les meves vivencies aquests mesos a Sierra Leona, i aixi serà una manera de no perdre el contacte amb la gent que esteu aqui, espero que os sigui interesant ¡¡

sábado, 29 de enero de 2011

VIATGE CAP A SIERRA LEONA¡¡

D'heu n'hi do quin dia per ser el primer, per començar la maleta gran tenia massa pes, o sigui que vaig haver de tirar algunes coses, altres posar-les a la maleta petita, altres a la maleta del Dani (el meu company d'aventures), i altres a la motxilla de mà.
Un cop a Brussel·les el vol enlloc de sortir a les 11:30 sortia a les 13:30, tocava esperar......... llavors m'adono que el telèfon no tenia cobertura, truca a la Sonia per que el Santi ho arregli (Gracies Santi¡¡).
El vol surt puntual i arriba desprès de plàcid vol a Freetown a les 19:30 hora local, una hora mes a Barcelona, passem sense cap problema l'aduana i esperem les maletes i caixes.........surten les darreres i la meva petita amb la cremallera rebentada (anava massa plena¡¡), llavors comencen a sortir tot de nois per portar-nos l'equipatge, hi havia bufetades, sortim a fora, on era negre nit i on ens esperava un xofer de l'hospital , anàvem en processo, sense llum i amb una coïa de negrets portant l'equipatge............imatge impressionant i caòtica arribem al cotxe i carreguem maletes. D'alli en camí de carro durant unes tres hores fins a l'hospital, sortíem de l'aeroport a les 21 hores locals, a les 23:15 de sobte parem, il·lús de mi penso ja hem arribat, doncs no, roda punxada, canvia la roda i continua............a les 24 hores arribem a l'hospital, allí ens espera el Brother Peter, que molt amablement ens ensenya les nostres habitacions, i ens acompanya perquè puguem sopar alguna cosa.................ja no se n'hi l'hora que era, però arribo a l'habitació (cap luxe però digne), trec totes les coses de les maletes les endreço i................ a dormir¡¡¡¡¡